top_banner

15 pezzi di pennelli per maquillaje sintetici di prima qualità professionali per u fondu in polvere Blush Highlighter Correttore Kit di pennelli per u maquillaje per u viaghju

12 pezzi di capelli sintetici professionali premiumPennelli Make Upper l'Evidenziatore Concealer Foundation Powder BlushKit di pennelli di maquillajeper viaghjà

 

Raccolta di pennelli per u maquillaje:

#spazzola per polvere#spazzola duofibra#spazzola di dissimulazione#spazzola per l'ochji#pennello blushbrush#spazzola per u nasu#spazzola d'ombra#spazzola di piega#pennello a punta#smudgebrush#pennello di dettagli#angledeyelinebrush#makeuproller#borsa di maquillaje#cassa di maquillaje

100% Cruelty-Free & Traditional Handmade
12 pezzi in 1 set, cuntenespazzole per l'occhièspazzole per a faccia, adattatu per l'usu prufessiunale è domesticu
Britles: Esclusivucapelli sintetici premium per mantene megliu, applicà è mischjà u pruduttu. Nisun animali sò stati feriti in u prucessu di fabricazione. I nostri setole sò fatti di fibre sintetiche morbide è densi da una fabbrica ecologica.
Ferrules: Ferrules d'aluminiu addensatu durable, preziosi anodizzati cù culore d'oru rosa
Manici: manici di lignu veru di pesu ligeru, 7 strati di pittura nera, è primer per una bellezza durabile

Quessi12 pezzi di pennelli per u maquillaje vi aiuterà à creà un maquillaje naturali è culurita. E forme di uspazzole sò pensati per adattà perfettamente à ogni faccia! Cù questispazzole, pudete fà maravigghiusi sguardi affumicati, ochji volpi, tagliate pieghe, contouring, è più!

12 pezzi di spazzole di maquillaje nere cù borsa

Set di spazzole di truccoPrufessiunale: Questuset di pennelli per maquillajeogni spazzolaavete bisognu di aapplicazione di maquillaje full face per polvere, fondotinta, contouring, blush è blending. Diverse forme è dimensioni ideali per i principianti è l'artisti prufessiunali per amparà.

Spazzole per l'ochji più chjucu sò perfetti per eyeliner, ombretti è sopracciglia. Quessispazzole per l'ochjifunziunalitàogni spazzola di maquillaje avete bisognu di definisce i vostri ochji è applicà uniformemente u culore. I capelli morbidi è fermi vi aiuterà à mischjà. Tutti ispazzolesò faciuli di pulisce è i capelli ùn si tinte miccaombrettichì stanu in boni cundizioni per anni!
Q: Sò questi supposti esse un dupe à Zoeva (maquillista di Kylie Jenners)set di spazzole ? pare quasi esattamente cusì !
A: Ciao caru, YRSOOPRISA hè specializatu in furnisce un prufessiunale assequiblestrumentu cusmetichi à artisti prufessiunali è individui in tuttu u mondu. Avemu più di 12 anni di sperienza in R & S, Produzione è Marketing inseme, chì hà sviluppatu una varietà distrumenti di maquillaje cù prezzi competitivi è alta qualità in modu efficiente per i nostri clienti. Avemu a nostra propria fabbrica è squadra di cuncepimentu prufessiunale, tutti i prudutti sò cuncepiti è pruduciuti da YRSOOPRISA. Trasformemu idee inspazzole cosmetiche innovativeè altri arnesi.
Q: Possu adupràsti spazzolequandu viaghjà?
A: Iè, sò perfetti per viaghjà. Basta à mette tutti i vostrispazzolein u casu è pigliate.
Q: Fate questispazzolecaccià i capelli?
A: Salute caru, Avemu sviluppatu una cola di aghjurnamentu. È avemu fattu pull-test prima di spedizione.

Tempu: May-25-2022