top_banner

Piccola spazzola di forma rotonda più venduta in Amazon

Piccola spazzola di forma rotonda più venduta in Amazon

Materiale di udi spazzola:


Aduprate capelli di capra XGF di alta qualità è capelli sintetici, ferrule di rame, manicu di legnu
QuestuPiccola spazzola di ventilatore: U vostru prossimu puntu di punta,
questa mistura corta XGF capra è fibre sintetiche, pò applicàevidenziates, blusher, contorni è cusmetichi in polvere bè, dendu una grande sperienza.

Feedback diPennello per evidenziare i fanda i Clienti

* Wow sò scuzzulatu. Aghju compru questu per a mo figliola è decisu di pruvà - mi sò innamuratu è aghju tornatu i mo $ 50spazzola è hà urdinatu un altru di questi! Hè assai densu è in un ligeru angulu è faciule d'applicazione. Questuspazzola hè cum'è una bacchetta magica di bellezza per i polveri. L'aghju utilizatu principarmenti per a fundazione in polvere, ma pudete ancu usà per u contour, l'evidenziazione è a finitura / powders. Aghju da cumprà tuttu u mospazzole da sta marca chì avanza. Sò tantu innamuratu di l'alta qualità è l'applicazione!

* Di solitu cumprà u mospazzole di trucco à Sephora è spende assai soldi per elli. Aviu bisognu di unu subitu è ​​cusì cuntentu chì l'aghju compru. Hè megliu allora u mo caruspazzole.

* Mi piace chì ùn hè micca solu questuspazzolafunziona bè è ùn cascà micca, ma hà ancu un bellu casu di setole per assicurà chì a spazzola hè tenuta pulita, chì a rende ancu grande per viaghjà è mantene a vostra borsa pulita!

 


Tempu: Apr-11-2022