top_banner

Cumu pruvà a qualità di spugna di maquillaje?

Cumu pruvà a qualità diSpugna di trucco?

spugna di maquillaje

Spugna di trucco, chjamatu ancuovu di bellezza, hè un tipu distrumentu di maquillaje . Ci sò parechje forme.

Hè principalmente usatu permaquillaje di basa, cusì chì ufundazione pò esse appiicata uniformemente à a faccia, è u maquillaje di basa hè più impeccabile è naturali. Prima di aduprà uspugna di bellezza , deve esse lavatu cù l'acqua è spressu, in modu chì pò assorbe completamente l'acqua è espansione. Dopu avè lavatu, imbulighjate cù una spugna di carta è stringhje. Quandu u 90% seccu, a fundazione serà appiicata per esse più docile è ancu, è u fundamentu liquidu ùn serà micca persu.

Testemu uspugne cosmeticheprincipalmente da i seguenti dui punti:

1. Fighjate à i pori nantu à a superficia di uspugna

Aspugna di maquillaje di alta qualitàhà una superficia liscia cù pori chjuchi è uniformemente distribuiti, liscia è delicata cum'è a pelle di u zitellu.

Per d 'altra banda, bassa qualitàova di bellezzaanu una superficia rugosa, pori grossi è diverse dimensioni.

Dunque, quandu compraova di bellezza, u più chjucu i pori, u più uniforme u megliu.

2. Vede l'uniformità di l'acqua

Una alta qualitàspugna di bellezzamicca solu stringhje ancu l'acqua, ma ancu ùn esce micca bolle d'aria.

L'inferioreova di maquillajeanu una pruduzzioni d'acqua estremamente irregolare è sò propensi à bolle.

In generale, avemu aduprà uovu di bellezza per applicà u fondu liquidu. Sè a qualità di uspugna di bellezzaùn hè micca bonu è l'acqua ùn hè micca uniforme, allura u maquillaje di fundazione ùn serà micca impeccabile, chì hè assai antiestetica.

3. Vede u Softness di uspugna

Quandu seccu, una bona qualitàspugna di maquillajehè pienu, elasticu quandu pinzatu, dolce à u toccu, micca duru o fermu, è hà un culore naturali.

Dopu l'acqua, una bona qualitàspugna cosmetica espansione à duie volte a so dimensione originale dopu avè assorbutu l'acqua, è a capacità di liberazione hè eccellente. Quandu si stringhje cù e mani, in fondu tutta l'acqua hè liberata, facendu più dolce è più amichevule à a pelle.

 


Tempu: Aug-22-2022