top_banner

Pennelli per trucco sintetici di qualità premium da 8 pezzi per fondotinta in polvere Blush Highlighter Kit di pennelli per trucco correttore per i viaggi

PremiumPennelli per trucco sintetici di qualità da 8 pezziper l'Evidenziatore Concealer Foundation Powder BlushKit di pennelli di maquillajeper viaghjà

Materiale di uSet di pennelli per trucco:

Fibre vegane: Fibre sintetiche premium esclusiveingegneria per mantene megliu, applicà è mischjà u pruduttu.

Ferrules: Ferrules en alliage d'aluminium durable, placcatura di metalli preziosi cù culore neru per brillanza è forza.

Manichi:Manici in legnu veru liggeru, 7 strati di pittura nera è primer perbellezza durable.

spazzola per maquillaje sintetica

PREMIU YRSOO

Una marca in crescita chì hè dedicata à i più alti standard in uindustria di spazzole.

Set di pennelli per maquillaje di viaghju:Coperta8 pezzi di spazzoleperSpazzola per polvere,Pennello di evidenziazione,Pennello per blush à angle,Pennello di fusione,Spazzola affumicata,Spazzola di precisione,Spazzola per sbavature,Spazzola per sopracciglia angolata 

Ideale Per Regali:Destinatu àprincipianti è amatori di maquillajecum'è ukit di spazzole di maquillaje hè faciule d'utilizà è vi permette di mantene u vostru maquillaje. Regalo sceltu per a mamma, a moglia o l'amichi femminiliusu di u maquillaje ogni ghjornuè faciule da ottene un eleganteeffettu di maquillaje.

Passi per a puliziaSpazzole di trucco:

1.Bagnate e setolein acqua calda, per piacè ùn aduprate micca acqua calda perchè u calore puderia dannà e setole.

2. Pour un pocu di cleanser ligeru (cum'è u shampoo per u zitellu) in l'acqua, mischjate a mistura delicatamente per combine.

3. Dip solu a mità di fondu dia spazzolain a mistura è gira e setole in l'acqua finu à chì a spazzola hè cumpletamente lathered.

Nota: Ùn immerse micca tutta a basa di e setole per evità l'acqua chì viaghja in u manicu.

4. Rince the bristles, squeeze the water out of bristles delicatamente.

5. Repetite i passi sopra finu àtutti i cusmetichisò eliminati.

6. Rimodellate e setole, lasciate a spazzola secca à l'aria, poi flufflu cù i vostri ditte.

Feedback da i Clienti:

* Infinespazzolechì si mischia bè !!

AMO questispazzole . Aghju ghjustu u mio in ieri. Allora oghje l'aghju pruvatu per a prima volta. Eru preoccupatu prima perchè quantu fermuspazzolesò, ma sò stata ripresa rapidamente quandu aghju vistu cumu si applicanu in modu uniformecustituisci . Prima di questi, ùn aghju micca trovu unspazzola di fundazionechì ùn hà micca lasciatu linee nantu à a mo faccia, cusì aghju sempre usatu ablender di bellezza . Uspazzole per ombretti piglià più pigmentu tandu pensu ch'elli avarianu ancu. Quessispazzolevalenu a pena u prezzu chì pagate è ancu s'ellu ùn hè micca assai, travaglianu maravigghiusu.

*U maquillaje deve avè !!

Softness: Quessi sò incredibilmente morbidi. Ci sò piùspazzole costosechì unu puderia cumprà è ùn saria micca cusì dolce !

*Pennello di maquillaje assai bellus:

Aghju avutu questi per un rigalu di Natale ma parenu assai belli. Robustu è bellu grossu,spazzole piene . Ùn aghju micca nutatu odore quandu l'aghju apertu. Vulendu chì venenu cunun casuinvece di solusac à cordon , ma aghju appena compru unu. Puderaghju urdinà un set per mè più tardi.

* Funziona bè per aEspertu NonMakeup:

Mi piace questispazzole assai! Sò assai morbidi è stabili finu à quì à pocu mesi. Mi piace chì ognunuspazzola hè marcatu. Ùn sò per nunda aespertu di maquillaje ma mi sentu chì si mischianu bè è applicà tutti i tippi di maquillaje lisu. Ci hè parechje chì ùn aghju micca veramente aduprate, ma di novu hè bonu per avè qualchì extra. Vuliu ch'elli avianu un casu di trasportu megliu. Parechje citanu un saccu di cordone, ma ùn pensu ancu chì l'aghju capitu - forse l'anu cambiatu. Gran prezzu per a qualità. Sò cuntentu di a mo compra.


Tempu: May-31-2022