top_banner

Set di spazzole di maquillaje prufessiunali Set di 14 pezzi di pennelli di maquillaje cù una custodia di maquillaje di viaghju

Set di pennelli per u truccu prufessiunale Set di 14 pezzi di pennelli per u maquillajecunCasu di maquillaje di viaghju

Questuset di spazzole prufessiunalecuntene4 pezzispazzole più grandiè10 pezzi di spazzole di precisione, per scuntrà u vostru generale ogni ghjornucustituiscibisogni per l'applicazione.

Perfetta perOmbre à paupières, PerBaume à lèvres, PerEyeliner, PerOcultendu,Contornu, Per l'impostazionePolvere, PerBlush, è PerFundazioneecc.

Materiale di questuCullizzioni di 14 pezzi di pennelli di maquillaje:

1. Quessispazzole sò fatti cù fibri sintetici morbidi è densi. Fornisce una finitura d'alta definizione cù un fondotinta liquidu, in polvere o in crema senza alcuna assorbimentu di u pruduttu è senza spargimentu.

2. I ferruli sò d'aluminiu grossu, resistenti à l'usura è micca fàciule di deformazione.

3. U manicu hè fattu di manicu di legnu cunicu, più faciule da mantene è aduprà.

Veni ancu cù arullo di almacenamento pieghevole, chì prutege uspazzolebè è sò più faciuli di ottenetutti i pennelliimballatu durante l'usu.

Questuset di pennelli per maquillaje hè un rigalu ideale per a moglia, figliola, mamma è amichi. Questu hè unStrumentu di maquillaje indispensabileper ogni donna.

1

6

 

Feedback di u Cliente YRSOOPRISA:

* Impressatu:A qualità di questispazzole ùn riflette micca a quantità chì avete pagatu per elli. Uspazzola in polvere mi ramenta di una fine più alta. Sò assai cuntentu di sta compra.

* Alta qualità:Benespazzole morbide . Moltu felice cù sta compra. L'aghju lavatu 3 volte è sò sempre belli è dolci. A prima volta chì aghju compru u mo propiu kit è era felice chì era cunsti spazzole.

*Porta spazzola è almacenamentuin unu:Stu set ùn hè micca solu funziunale è faciule d'utilizà, ma hè ancu assai attraente cù grandespazzole ! Mi sò innamuratu quandu aghju apertu u pacchettu ! U più grande inconveniente per mè hè ch'e aghju esitatu à aduprà perchè ùn vogliu micca impurtà !! Mi piace!

* Ben fattu è ghjuntu cù una sorpresa: Moltu morbidu è applica u maquillaje abbastanza bè. Hè ancu ghjuntu cù una sorpresablender di bellezza ! Sò super cuntentu di sta compra.

 


Tempu: May-23-2022