top_banner

SHENZHEN YRSOOPRISA Strumentu di pennello di maquillaje per grande polvere di alta qualità

SHENZHEN YRSOOPRISA High QualityGrande spazzola per polvere Strumenta di pennello di maquillaje

 

Materiale di uspazzola in polvere:
Setole di capelli sintetici, Morbide è setose à u toccu, e setole d'alta densità ùn sguassate micca, nè ferite a vostra pelle; materiali d'alta qualità, vegani è senza crudeltà, facili da pulisce è mantene.
Feature:
1.A spazzola di maquillaje in polverecù un capu grande, fluffy è densu, perfettu per applicà è mettebase di maquillaje per a facciacù una copertura completa di polveri, minerali è ancu una finitura impeccabile.
2. Bonumaquillaje impeccabileperpolvera, liquidu, crema, blush,fundazione cusmetichi.

I feedback daPREMIU YRSOOClienti:

* Aghju fattu assai ricerca nantu à YRSOOPRISA prima di cumprà unspazzola in polvere . Vuliu un assai grande,spazzola in polvere sofficechì puderaghju aduprà sia per applicà tutta a polvere o bronzer, ma veramente per spolverare la cottura o per spolverare caduta daombrettu.

Un saccu di recensioni dialtre spazzolein a fascia di prezzu simili hà dichjaratu chì una volta ghjunti in casa, s'aspittavanu chì questi altri spazzole seranu più grande per via di e foto (un certupennello per tintura cravattaguasi compru vene in mente).

Ùn hè micca u casu cù questuspazzola in polvere . A span of the bristles hè quasi a talla di a mo palma è a dimensione stessu hè luxuosa. I setole sò estremamente morbidi è aghju vistu zero spargimentu quandu l'aghju cacciatu da l'imballu. Cume aghju compru tutti i mospazzolein Amazon, possu dì chì questu ùn hè micca sempre u casu.

Sò tantu cuntentu chì YRSOOPRISA prupone talispazzole di alta qualità per u prezzu. Sò assai cuntentusta spazzolaè cumprà di novu.


Tempu: Apr-27-2022