top_banner

SHENZHEN YRSOOPRISA Set di spazzole di trucco professionale da 12 pezzi

SHENZHEN YRSOOPRISASet di spazzole di trucco professionale da 12 pezzi

À propositu di questu articulu:
1.Set di pennelli per u maquillaje prufessiunale: Cuntene12 pezzi di spazzoleperPennello di fondo,Spazzola per polvere,Highlight Brush,Pennello blush,Ombre à paupières courte,Blending,Ombra angulata,Spazzola per ciglia . Ideale per applicà, mischjà è ombrezza prudutti.Facile è cunvene perusu di u maquillaje ogni ghjornu.

2.Soft No-Shedding è Supermorbide setole sintetiche:Avemu aduttatu avanzatu speciale Super soft è NO-ShedSetole sintetiche per i pennelliper fà a vostra faccia più naturali.Tutti i spazzole sò morbidi, densi è amichevuli à a pelle. u vostru grande cumpagnu di polveri, liquidi è creme.

3.Pennelli da trucco YRSOOPRISAsò stati sapientemente fatti per sustene l'usu di ogni ghjornu.U più fluffiest powder and cheek brushesà lussuspazzole di fundazioneèspazzole per l'ochji cuncepitu per u travagliu assai detallatu. YRSOOPRISAspazzole di trucco imballatu in una borsa clutch blu chic è hè una sensazione di bellezza assoluta. Questu set ultimu hè sicuru di diventà a vostra necessità di bellezza.
set di pennelli per maquillaje

Bon feedback da i Clienti:
* L'imballaggi sò veramente pensati è puliti, ciò chì face chì si sente caru, ma ancu distingue da altre marche chì ùn prestanu assai attenzione à u so imballaggio.

In quantu à uspazzola , sò assai morbidi ma forti chì ponu coglie picculi particelle di maquillaje è tene assai bè. Cusì, ùn ci sò micca prudutti di maquillaje persu. Questu hè assai cunsigliatu! Inoltre, u blu solu face chì tuttu pare megliu!


Tempu: Apr-24-2022