top_banner

SHENZHEN YRSOOPRISA Set di spazzole per trucco professionale premium in capelli sintetici naturali 12 pezzi

SHENZHEN YRSOOPRISA Professional PremiumSet di spazzole da trucco per capelli sintetici naturali 12 pezzi

À propositu di questu articulu:
1. PREMIU YRSOOspazzole di trucco cù Tecnica Prufessiunale Artigianali, Capelli Naturali-Sintetici, morbidi è setosi à u toccu. Tipu differente hè differentesperienza di maquillaje,tutti i pennellisò faciuli di purtari è di pulizia.

2.Spazzole diverse compatibilitipu:Blend Foundation,putenzaèmaquillaje minerale,Contornua forma di a faccia cuncrema è polvereprudutti, ombretti, rossetto.

3. Cù prufessiunale èsufisticatu fà spazzoleleggera è maneggevole, u pugilatu squisituprutege a spazzola perfettamente. per purtà una sperienza di maquillaje senza precedente.

spazzola per unghie

Feedback daCliente YRSOOPRISA

1. Sò untruccatricecusì aghju ottinutu assai usi da questispazzole prima di sta rivista .... per riassume tuttu, diciamu solu chì ordineraghju solu da quì,morph, ètecniche realida avà in avanti…
Pro✨
- Densu
- gran prezzu
- qualità veramente bona

2. Facilmente cumprà questi una volta è una volta. Mi piace a qualità à u prezzu hè difficiule di batte. Aghjuspazzoleda Sigma, Mac, Anastasia Beverly Hills, Urban Decay è Sephora è devu dì chì queste sò mani in u mo set generale preferitu dispazzole . In più, aghju dettu chì sò grandi per i principianti è i prufessiunali. Aghju utilizatu u mio più di 20 volte è lavatu duie volte è possu dì ch'elli anu persu solu 5 capelli. A gamma dispazzolehè ancu superba è cun questu aghju utilizatu ogni soluspazzola cun facilità. Altamente cunsigliatu.

 


Tempu: May-17-2022