top_banner

SHENZHEN YRSOOPRISA Professional Premium XGF Goate Hair Set di 9 pezzi di pennelli per ombretti

SHENZHEN YRSOOPRISA Professional Premium XGFSet di 9 pezzi di pinzelli per ombretti di capra

À propositu di questuset di spazzole per l'occhi:

Aduprate Premium XGF Capellu di Capra, Ferrule di Rame è Mancu di Legnu

1. PERFETTUOCCHI FUME: Ottene linee sottili di precisione è mischiamentu naturali impeccabile cù a megliu qualitàspazzoleda una fiduciamarca di bellezza prufessiunale.

2. SETOLE SOFT: Per minerale oombre à paupières en poudre, i veri capelli di capra offre u toccu più suave, èspazzole sinteticheapplicà un liner liquidu o ombra.

3. UP YOUR GAME Perfezionate e vostre tecniche di fusione di pieghe, sopracciglia è contorni per un look di sera nudu, tuttu naturali o glam cù questu pienu.kit di maquillaje per l'ochji.

 

Feedback daClienti YRSOOPRISA:

*Bel set di spazzole: Questu hè un grande gruppu dispazzole è sò assai dolci. Eru cusì impressiunatu cù questiarbustiAghju decisu di urdinàset di spazzole per polvereè uset di pennelli illuminanti per contorni . Grazie per un pruduttu maravigghiusu!

* Grande qualitàspazzole: Amu questispazzole . Ùn era micca sicuru d'avè perchè mi stava ottenendu untuttu u set di ombrettiper u prezzu diuna spazzola da certe marche. Quessi appiicanu miocustituisci bella è pulita facilmente. Aghju compru uset di contorniancu

* U megliuspazzole à un prezzu accessibile. Amassi. Cumprarà sicuramente di novu. 

Amu solu questispazzole per ombretti . Sò cusì dolci è sò cusì faciuli à fà. Veramente un grande affare.

*Boni spazzole:Veramente bèspazzole, Eru sorpresu di quantu hè bonu è cumpletu questu settore, u prezzu hè veramente bonu.

 


Tempu: May-27-2022