top_banner

Perchè duvete sceglie a spugna di maquillaje YRSOOPRISA in a vostra rutina di maquillaje

Perchè duvete sceglie YRSOOPRISAspugna di maquillajein u vostrucustituiscirutina?

Materiale:Tuttu YRSOOPRISAspugne di maquillajesò fatti dispugna senza latticeMateriali impurtati, ponu riduce l'allergii, è avè un toccu super suave è elasticu per purtà un perfettusguardu di maquillaje.

Forma:A forma di uspugna ùn hè micca unicu, diversi tipi sò dispunibili, ponu mandà u catalogu à voi per riferimentu. Di sicuru, se vuletepersunalizàu vostru propiu disignu, pudemu ancu persunalizà per voi, basta à mandà u disignu à noi.

Pacchettu: A maiò parte, basatu nantu à i vostri bisogni. Di solitu i nostri prudutti sò imballati in scatuli, chì sò faciuli di purtassi è di almacenà è evitenu a polvera. Una larga varietà di imballaggi per voi da sceglie.

L'ultimu è u puntu più impurtante: sustenemu principalmente u serviziu di persunalizazione, ma ancu sustenemu u serviziu di calze.

 

blender di bellezza

Feedback di i Clienti daPREMIU YRSOO:

1.Spugna molle: Aghju utilizatu questu per duie simane avà aghju nutatu un pocu strappatu ma fora di questu si mischia veramente bè.

2. Veramente veramente bèSpugna !!! Aghju utilizatu questu per a mo fundazione. Super divertente da pulisce, ma hà minuscule lacrime quandu si pulisce. Allora sia gentile cun ella.

3. Gets the job done: I use this forapplicazione di fundazione . Mi piace u fattu chì in più di l'estremità puntata è i lati curvati, ci hè sempre una superficia plana.

4. Amassi ! Uspugna di maquillajehè assai morbidu, amichevule à a pelle, funziona bè nantu à u maquillaje, mi piace tantu, sicuramente u comprerà di novu.

 


Tempu: 27-jun-2022