top_banner

YRSOOPRISA Pennello di maquillaje

Introduzione

Applicàcustituisci hè una forma d'arti chì richiede assai pratica. Aghjunghje l'aspettu perfettu pò piglià u tempu, ma cù l'arnesi adattati, sarete bè nantu à a vostra strada per ghjunghje i vostri scopi. Avete bisognu di sapèspazzole artighjanalichì sò pensati à travaglià cù tipi specifichi diprudutti di maquillaje è applicazioni.

Utilizendu questispazzoleà dumandàcustituisciporterà à un sguardu più naturali è impeccabile.

Utilizenduspazzole di trucco, sarè capaci di applicà u vostrucustituisci in una manera più naturale. Questu hè perchè usetole di sti tipi di arnesi sò cuncepiti per aiutà à mischjà è liscia e caratteristiche naturali di a vostra faccia in modu chì pareanu più uniformi. Inoltre, facenu ancu più faciule per voi per copre i difetti o l'imperfezioni mentre migliurà l'aspettu generale di a vostra faccia, annunziendu a so colorazione. L'ottenimentu di stu tipu di finitura richiede tempu è sforzu quandu si applicacustituiscicù i dita solu, ma cù e tecniche d'applicazione propiu è l'usu propiu di sti prudutti, questu pò esse realizatu assai più veloce chì mai.

Spazzola di contorno angolatahè grande per applicàcontornusfumature.

Uspazzola di contorno angolatahè un strumentu essenziale per creà un aspettu cuntornatu.Questa spazzola aiuta à creà linee precise è zigomi scolpiti, cusì hè grande per applicà sfumature di contorni. Aduprà uspazzola di contorno angolataper applicà a vostra crema preferita o prudutti in polvere cù moderazione nantu à i cavità di e guance, tempie, mandibula è lati di u nasu.

Pennello correttoreper l'applicazione precisa diliquidu,cremao correttore in polvere in spazii chjuchi o nantu à i difetti.

Per applicà u correttore à spazii chjuchi, aduprate questuspazzola per applicà un correttore liquidu, crema o polvere in spazii chjuchi nantu à a faccia, cum'è macchie. A forma arrotondata di questuspazzolafurnisce l'applicazione precisa di u pruduttu induve necessariu.

Pò esse ancu usatu per spazii più grande nantu à a faccia, cum'è sottu à l'ochji è intornu à u nasu.

Pennello blushper l'applicazione blush nantu à i pomi di e guance.

Apennello blush hè un must-have per applicà blush à i pomi di e vostre guance. Pudete aduprà questuspazzolaper applicà precisamente blush in polvere o crema è poi mischjà cù i vostri dita o un altruspazzola . Una bona dimensione per mette in uborsa di maquillaje, Questu strumentu hè ancu grande per a stratificazione nantu à u bronzer in polvere è illuminatore.

Spazzola in polvere funziona megliu quandu s'utilice per applicà polveri minerali à a faccia. E setole rigide piglianu è depositanu e polveri estremamente bè. A so dolcezza u face perfetta per a pelle delicata di a faccia.

Una spazzola in polvere funziona megliu quandu s'utilice per applicà polveri minerali à a faccia. E setole rigide piglianu è depositanu e polveri estremamente bè. A so dolcezza u face perfetta per a pelle delicata di a faccia.

A megli manera di applicà una fundazione in polvere o un pozzu di pusizzioni solta hè cun questuspazzola . Basta immergete a punta in u vostru pruduttu, toccu contru à u bordu di u vostru cuntinuu è poi spazzàla cù colpi di luce in tutta a vostra faccia, cuncentrazione nantu à e zone induve vulete una cobertura (cum'è sottu à l'ochji).

Spazzola di fanhè un strumentu eccellente per una spolveratura fina di polvere, in particulare nantu à u nasu è l'area sottu l'ochji, o per applicà una polvera illuminante nantu à i pomi.

Spazzole di fan sò strumenti eccellenti per una spolveratura fina di polvere, in particulare nantu à u nasu è l'area sottu l'ochji, o per applicà una polvera illuminante nantu à i pomi. Puderanu ancu esse aduprati per applicà blush à i pomi di i guanciali, ma questu hè qualcosa chì personalmente mi pare più faciule cù i mo ditte in uppusizione à un pennello (sò, sò stranu).

Spazzole di fan vene in diverse forme è dimensioni; certi sò più longu chè altri. A durata di adi spazzola hè determinatu da quantu hè grande: u più largu u spaziu trà ogni fila di setole, più grande u vostru fan serà. Cù tuttu ciò chì hà dettu, hè impurtante ùn esse micca troppu purtatu: Agrande spazzola di fanpò esse cum'è una splusione in una fabbrica di pittura quandu hè appiicata ligeramente in tutta a vostra faccia!

Pennello di fundazione hè aduprata in cunghjunzione cù i prudutti di fundazione liquidu è hè pensatu per copre i spazii più grande di a faccia, cum'è e guance, a fronte è u mento. A maiò parte sò piatta cù setole di nylon è un manicu curtu.

Vulete aduprà questuspazzola cù prudutti di fondu liquidu. A forma piatta è u manicu curtu facenu fàciule copre grandi spazii di a vostra faccia (cum'è guance, fronte è mento).

Per ottene quellu sguardu impeccabile quandu applica u maquillaje chì avete bisognuspazzole di trucco!

Per ottene quellu sguardu impeccabile quandu applica u maquillaje chì avete bisognuspazzole di trucco!

  • Avè unspazzola di bona qualità . Se ùn pudete micca permette di cumprà unset di spazzole, I ricumandemu di cumprà individui perchè a qualità diogni spazzolaserà megliu cà in un set.
  • Assicuratevi chì hè pulita. Duvete lavà u vostruspazzole regularmente, soprattuttu s'è vo li aduprà ogni ghjornu o ancu più spessu chè una volta à ghjornu cum'è mè! I lavu a meia una volta ogni duie simane, ma certi persone lavanu a sospazzole settimanale perchè li usanu ogni ghjornu. Ricurdatevi però chì lavà u vostruspazzolatroppu pò causari danni, dunque fate attenzione quante volte li lavate!
  • Assicuratevi chì ùn sia micca troppu umitu quandu si applica u pruduttu nantu à a vostra faccia, altrimenti si sguasserà solu in l'aria sottile in cuntattu cù a pelle invece di andà induve deve andà (chì saria bellu s'ellu hè accadutu). Assicuratevi ancu micca troppu seccu postu chì questu significa chì menu pruduttu si appiccicarà nantu à a pelle, facendu cusì l'applicazione più faciule è risparmià soldi, postu chì menu pruduttu significa menu bisognu di rimpiazzamentu dopu à a linea quandu e cose cumincianu à vede di novu runny haha ​​cusì divertente, nò?

Cunclusioni

Duvete sempre cumpràspazzole di trucco chì sò d'alta qualità. In questu modu, duraranu più è facenu un grande travagliu per voi!

Kit di 12 pezzi di spazzole di trucco verde corallo


Tempu: Jul-14-2022